Trenger du økonomisk støtte for å betale for treningsavgiften eller utstyr?

Vi ønsker at alle skal få være med i Holmlia Sportsklubb

Det betyr at alle barn og ungdom skal få drive med idrett uansett familiens økonomi.

Sliter du med å betale medlems- og treningsavgiften, så finner vi derfor alltid en løsning på det sammen med deg.

Du har 5 muligheter:

1) Du kan dele opp alle fakturaer fra oss i så mange deler du vil. Bruk kid- nummeret som står på fakturaen hver gang du betaler inn en del. Du vil fortsette å få purringer til alt er betalt, disse kan du bare se bort fra.

2) Betal fakturaen for medlemsavgiften først. Del deretter opp treningsavgiften i flere deler. Når du har betalt medlemsavgiften, er du medlem av Holmlia Sportsklubb. Medlemskap er knyttet til viktige rettigheter som forsikring, deltakelse på årsmøter osv.

3) Ta kontakt med kasserer i Holmlia Sportsklubb hvis du du trenger betalingsutsettelse. Dette er ikke noe problem og vi er tålmodige. Vi legger aldri på noe purregebyrer på våre fakturaer.

4) Er du i kontakt med NAV/ sosialkontor i din hverdag, så kan det hende de vil hjelpe deg. Offentlige myndigheter mener det er viktig at barn og ungdom får delta i idrettslag uansett hva slags økonomi familien har. Ta med deg fakturaene fra oss.

5) Holmlia Sportsklubb  får noe støtte av Bydel Søndre Nordstrand og våre sponsorer for å dekke treningsavgifter (ikke medlemsavgift) for barn og ungdom som bor i bydelen der familien har vanskelig økonomi. Ta kontakt med daglig leder eller din sønn/ datters lagleder om dette gjelder din familie!