3. divisjon G13: Uavgjort mot serieleder Manglerud Star2 i siste kamp for Holmlia-3

Postet av Holmlia G15-2 den 19. Sep 2016

Holmlia kom bakpå fra starten og lå under 0-2 ved pause. En nullstilling og gutter som gav jernet etter pause hentet opp ledelsen og vant omgangen 4-2. Slutt resultat ble da 4-4. Kampen var topp-oppgjøret i 3. divisjon avdeling 5 verdig! Vi stilte med en debutant i går.

Laget er nå ferdigstilt og gutta vil trene på 11er fotball sammen med Holmlia-1 gjennom vinteren.

Sesongen har vært mer en godkjent og laget har laget hele 79 mål og tatt 32 poeng på 14 kamper. Et par sure tap har det blitt, men det har vært mest gøy! Bildet tatt etter kampen i går, med tre av trenerne til stede. For nyheter for treningsgruppe G13 1&3 se G13-1 i det videre.