Holmlia G13-3 med hjemmeseier i returkampen mot Bækkelaget3

Postet av Holmlia G15-2 den 20. Jun 2016

Årets første kamp for gutta 10. april var mot Bækkelaget så det var jo interessant å se om vi kunne se noen framgang. Den kampen avgjorde Holmlia mot slutten av kampen og da ble det 4-1 til Holmlia.

Holmlia spilte denne gangen en forrykende første omgang og ledet 3-0 allerede etter 7 minutter. 8-0 sto det etter halvtid. Flere var nok spillesugne etter et par helger med kampfri?

Det ble litt roligere i andre omgang, men nye gutter slapp til på scoringslisten og kampen endte med 11-1 til Holmlia. Hele sju gutter noterte seg for scoringer i dag. Holmlia topper tabellen med like mange poeng som Manglerud Star, men Holmlia har en kamp mindre spilt.

Dette var siste match for laget før ferien. Vårsesongen har vært flott for gutta som har tatt 7 seiere på 8 kamper. Mange av gutta har fått laget mål og vært med på mål via flotte målgivende pasninger slik også i går. Neste kamp går 14 august mot Nordstrand3. Korteste vei til bortekamp da kampen går på Ljan banen (Hallager banen).