G14 fotball 27.4: Holmlia-2-Oppsal3 2-4 (1-1)

Postet av Holmlia G15-2 den 28. Apr 2017

Det ble etterhvert trist vær på Lusetjern. Det ble også resultatet trass god innsats. Holmlia jobbet bra i forsvar og Miran satte 1-0 i starten av kampen. Holmlia med det Oppsal sitt første baklengs i år. Oppsal utlignet og det sto 1-1 ved pause. Holmlia startet best i 2. omgang og økte til 2-1 ved Alex, men Ready svarte og 2-2. I andre halvdel av kampen laget Ready to mål, og tross flere sjanser lyktes ikke Holmlia å få flere, så det ble tap i årets første hjemmekamp for Holmlia2 og lagets første 11er hjemmekamp "ever".

Det er bare å brette opp armene til bortemøtet mot Bjørndal torsdag 4. mai på Bjørndal kunstgress. Til tross for tap, så har også andre lag tapt og vi er med vårt ene poeng på 6. plass av 10 lag.