Uavgjort borte mot Oppegård for Holmlia G14-1

Postet av Holmlia G16 (G2003) den 6. Apr 2017

Greverud kunstgress onsdag 5.4: Oppegård-Holmlia 2-2 (2-1).

All ære til Holmliagutta som sto kampen ut. Holmlia lå under to ganger, men kom tilbake med utligninger.

Laget: Martin (keeper), Massin, Tarjei, Henrik, Alex, Yahye, Irfan, Anders, Ardenit, Elvis, Mourad, Miran, Ali, Balder, Petter og Emir.

Vi så at keeper Martin som hospiterer fra G04 har trent i vinter, men gutten kom rett fra 7er kamper i 2016 til 2. divisjon 11er uten en treningskamp først. Respekt!

Gratulerer til Martin, Massin, Irfan, Ardenit og Miran med debuten i 2. divisjon. De tok nivået!

Kampen var jevn og selv om Oppegård har mistet noen spillere fra laget som ble nr 5 i 1. div i fjor så hadde de flere gode enkeltspillere, men ikke nok til å slå Holmlia i går.

Holmlia vil bli mer samspilt utover i sesongen og vi tar mål av oss å vinne returkampen på Lusetjern!

Neste kamp for Holmlia G14-1 er hjemmekampen mot Driv i 2. divisjon onsdag 19. april.

Driv spilte vi uavgjort hjemme mot i fjor i en spennende og fartsfylt kamp. Driv ble nr 2 i 2. divisjon i fjor så en ny tøff kamp venter.