Velkommen til oppstart nye fotballag for jenter og gutter født 2008 og 2009

Postet av Kari Margrete Hove den 28. Aug 2015

fotballskole 2.jpg

Holmlia sportsklubb inviterer til møte angående etablering av flere fotballag lørdag 5. september kl. 10:00 – 12:00 på klubbhuset ved Lusetjernbanen.

På møtet vil dere få informasjon fra klubben om barnefotball, trenerutvikling m.m. Etter møtet vil sportslig leder veilede ute på banen.

Lagene er foreldredrevet. Derfor trenger vi voksne som kan stille som lagledere og trenere for de nye lagene.

For gutter født i 2008 er det allerede opprettet lag for Rosenholm/ Lusetjern, Toppåsen og Hallagerbakken. Ta kontakt for laginfo.

For gutter født i 2009 med tilhørighet til Hallagerbakken er det også etablert et lag. Ved mange nye rekrutter fra Hallagerbakken opprettes flere lag.

Spørsmål kan stilles til Christer Andersen, e-post: christer.andersen@no.loomis.com
tlf 91 59 76 83.